Kwaliteit en persoonlijke service

Is de gevel en/of het dak van je woning vervuild? Zijn de tuintegels groen van de aanslag? Ga je binnenkort verhuizen of ben je pas verhuisd en kun je wel wat hulp gebruiken? Dan ben je bij Schoonmaakbedrijf Tiemersma aan het juiste adres! Met gevelreiniging zorgen we ervoor dat je woning weer gaat stralen. Na een terrasreiniging is je tuin en/of oprit weer als nieuw. En met onze opleveringsschoonmaak kun jij je focussen op het in- en uitpakken van de verhuisdozen terwijl wij zorgen voor een schoon huis.

Bij ons staan kwaliteit en persoonlijke service voorop. Vanuit vakmanschap geven we je een eerlijk advies en zorgen we voor het beste resultaat. Met duidelijke communicatie en persoonlijk contact weet je waar je aan toe bent en kom je niet voor verrassingen te staan. Je hoeft nooit lang te wachten én afspraak is afspraak. Met veel plezier in ons vak zorgen we voor jouw extra woongeluk! Benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk het hieronder.

Gevelreiniging

Goede gesprekken, een uitstekende offerte, gekwalificeerd personeel dat zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam is. Afspraken worden nagekomen en de medewerkers zijn op tijd op het werk.

Willy Verkijk

Onze werkwijze

Stap 1: Persoonlijk advies

Na je offerteaanvraag nemen we binnen één werkdag contact met je op. Omdat geen opdracht gelijk is, maken we altijd eerst een afspraak om bij je langs te komen. Tijdens die afspraak bekijken we de situatie en geven we het beste advies voor jouw aanvraag.

Stap 2: Offerte

Na de afspraak maken we een passende offerte voor de opdracht. Omdat we bij je langs zijn geweest en de situatie hebben gezien, kunnen we een compleet en persoonlijk advies met bijbehorend kostenplaatje maken. Fijn voor jou, want zo ontstaan naderhand geen extra kosten op de factuur waar je geen rekening mee hebt gehouden.

Stap 3: Opdrachtbevestiging en planning

Als de offerte akkoord is, geven we direct aan je door wanneer we de opdracht kunnen uitvoeren. Vervolgens sturen we je een opdrachtbevestiging. Hierin staan een expliciete omschrijving van de opdracht, de datum van uitvoering, de prijs en wijze van facturering. Ook vind je hierin onze algemene voorwaarden. Zo ontstaan er voor beide partijen tijdens of na de werkzaamheden geen misverstanden, en kom je niet voor onaangename verrassingen te staan.

Stap 4: Werkvoorbereiding

Voordat we de werkzaamheden uitvoeren, bereiden we ons goed voor. We inventariseren de werkomgeving altijd minimaal één dag van tevoren. Dit houdt in dat we weten hoe en waar we de werkomgeving gaan afzetten – om de veiligheid voor jou, omwonenden en onze medewerkers te waarborgen – en waar we onze bedrijfswagens netjes kunnen parkeren. Daarnaast informeren we de buren, zodat ook zij weten van onze komst en wat we gaan doen. Zo voorkomen we verstoringen en minimaliseren we eventuele overlast. Dan kunnen we efficiënt en effectief ons werk doen.

Stap 5: Uitvoering en oplevering

Op de afgesproken dag en tijdstip voeren we de opdracht met veel plezier en vakmanschap voor je uit. Ook eventuele opruimwerkzaamheden horen hierbij. Niet alleen eventueel veroorzaakte vervuiling rondom jouw woning, maar ook bij die van de buren. Als we klaar zijn, maken we samen met jou een rondje om de woning. We laten je zien wat we hebben gedaan en horen graag of alles naar wens is. Zijn er dan nog extra wensen of bijzonderheden? Die pakken we direct voor je op!

Wat vinden onze klanten?

Wat zijn de ervaringen van onze klanten? We delen graag een aantal met je.

Vraag offerte aan

Vrijblijvend een offerte aanvragen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.