De 10 van Tiemersma

Waarom zou je ons moeten inschakelen voor het schoonmaakonderhoud van je bedrijfspand of andere schoonmaakklussen die we aanbieden? We leggen het hieronder kort en krachtig uit middels onze '10 van Tiemersma'.
1. Alle diploma’s en specialisten in huis

Voor iedere schoonmaakklus hebben we de juiste gediplomeerde specialisten in huis, want kwaliteit staat bij ons voorop. Denk aan een specialist voor gevelreiniging, vloeronderhoud en raambewassing. Ook verzorgen we interne opleidingen en professionele begeleiding.

2. Jouw bedrijf als visitekaartje

Met ons ben je zeker van een structureel schoon en hygiënisch bedrijf. Belangrijk voor je medewerkers, klanten en gasten. Voor klanten en gasten die je bedrijf bezoeken, maak je een perfecte indruk. Je medewerkers kunnen nog beter functioneren in een schone werkomgeving.

3. Maximaal ontzorgt

Je kunt het zo gek niet verzinnen of we bieden het aan. We zijn niet alleen maar een schoonmaakbedrijf maar ook een facilitair bedrijf. Facilitaire accessoires, koffievoorzieningen, kantoorartikelen, groenvoorziening, noem maar op. Wij regelen het voor je en houden daarbij uiteraard de scherpste tarieven aan. Dit is wel zo fijn voor jou, want zo heb je alles belegd bij één partij.

4. Korte lijnen & afspraken

Bij ons heb je altijd persoonlijk contact en een vast aanspreekpunt. Dus geen tussenpersonen. Dit vinden we belangrijk, want zo kunnen we snel schakelen en zijn we altijd op de hoogte van jouw specifieke wensen. De directie van Schoonmaakbedrijf Tiemersma is verantwoordelijk voor de controle van de schoonmaakwerkzaamheden. Ook uniek in de schoonmaakbranche.

5. Kwaliteitscontrole

Kwaliteit staat bij ons voorop. Samen met ons kun je regelmatig een kwaliteitscontrole uitvoeren. Directeur Lieuwe Tiemersma is VSR inspecteur. VSR staat voor Vereniging Schoonmaak Research. Met een checklist controleren we samen de schoonmaakwerkzaamheden en maken wij een rapportage voor je op.

6. Snel schakelen, snel handelen

Is er iets aan de hand en heb je snel hulp of advies nodig? Wij staan binnen 15 minuten bij jou op de stoep. Er is altijd iemand beschikbaar. Snelle service noemen we dat. En we denken graag met je mee voor een juiste oplossing.

7. Geen bindende contracten

We werken niet met langdurig bindende contracten zoals andere schoonmaakbedrijven dat doen. Wij  bouwen relaties op door een persoonlijke benadering, het leveren van kwaliteit en een optimale service.

8. Nooit zonder schoonmaker

Bij ons zit je nooit zonder schoonmaker. Als iemand ziek of vrij is, hebben we altijd iemand achter de hand die kan invallen. En we sturen onze schoonmaker nooit naar de receptie om te vragen wat er moet gebeuren. Deze wordt altijd van tevoren goed ingewerkt.

9. Code Verantwoordelijk Marktgedrag

Als schoonmaakbedrijf voldoen wij aan de Code Verantwoordelijk Marktgedrag. Dit is een unieke code in de schoonmaakbranche. De code staat garant voor de kwaliteit van het schoonmaakwerk en goede arbeidsomstandigheden van de schoonmakers. Ook stimuleren wij onze schoonmakers om opleidingen en cursussen te volgen.

10. Laag ziekteverzuim

We hebben het leuk, met elkaar én met de klant. Dit is mede waardoor het ziekteverzuim onder ons personeel laag ligt. Het welzijn en de vitaliteit van onze medewerkers vinden we erg belangrijk en we zijn dan ook erg betrokken bij de collega’s. Er is weinig verloop waardoor we een hoge continuïteit bieden.